21 Mayıs 2011 Cumartesi

Televizyon spikeri, kameraman arkadasi ile geldigi süpermarkette canli bir röportaj gerçeklestiriyordu. Spiker, çevresindeki hanimlari süzdükten sonra, elindeki mikrofonu genç bir kiza uzatarak;


- Sayin bayan, dedi. Güzellik konusunda tarafsiz bir arastirma yapiyoruz. Özellikle cilt güzelliginizi neye borçlu oldugunuzu sorabilir miyim? Kaynakwh : güzellik kremi….


Kiz kot pantolonuna kadar sarkan saçlarini geriye atip bakislarini devirirken;


- Henüz yeteri kadar para kazanamadigim için cildime salatalik kabuklari yapistiriyorum, dedi. Arada bir de salatalik kremi kullaniyorum. Bu yüzden de parliyor elbet…. Spiker, genç bir kadina dönerek;


- Ya siz hanimefendi, diye sordu. Sizin de cildiniz çok bakimli görünüyor.


Kadin, kendinden emin;


- Ben, pahali bir “Cilt Bakim Seti”ne sahibim, dedi. Düzenli olarak sabah-aksam kremleyip nemlendiririm.  güzellik kremi….


Orta yasli biri araya girerek;


- Vaktiyle ben de öyle yapmistim kizim, dedi. Ama cildimin nemi fazla kaçmis olmali ki, 3-5 sene sonra islak çamasir gibi asagi sarkti.


Spiker, kadinin sözlerini geçistirmek gayesiyle lafi kivirtarak;


- Iyi ama hanimefendi, cildiniz fena görünmüyor ki.


Kadin, boynundaki fulari çözüp dikisleri gösterirken;


- Estetik ameliyat diye birsey duymadin galiba, diye çikisti. Cildimi gerdirmek için az mi biçak altina yattim ben?


Spiker, bir anda berbat olan röportajini nasil noktalayacagini düsünürken, marketin raflarina mal dolduran yasli kadini farketti. Spiker, çalistigi televizyona boy boy reklâm veren kozmetik firmalarini daha fazla kizdirmamak gayesiyle ister istemez o tarafa yönelerek;


- Teyzecigim dedi. Cilt bakimi konusunda arastirma yapiyoruz. Siz, ilerlemis yasiniza ragmen bu kadar güzel kalan cildinize hangi kremi sürüyorsunuz?


Yasli kadin, basörtüsünü biraz daha sikarken, hafifçe gülümseyip;


- Ben yüzüme krem falan sürmem evlât, dedi. Ama yüzümü seccadeye sürerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder